دانستینها

مهاجرت کاری قبرس شمالی 2023|مهاجرت از طریق کار

مهاجرت کاری قبرس شمالی 2023؛ مهاجرت به کشور قبرس شمالی از طریق کار از دیگر روش‌هایی است که بسیار عالی بوده و می‌تواند آینده‌ای شگفت انگیز را برای شما رقم بزند.

در نظر داشته باشید که شما باید از تخصص کاری و اجازه اقامت و اجازه اشتغال در این کشور برخوردار باشید تا بتوانید ویزای کاری دریافت نمایید.

برای ورود به کار باید بتوانید نظر یک کارفرمایان را جلب نمایید که این کار شاید در نگاه اول ساده نباشد اما در هر صورت باید حسن نیت شما از ورود به کار در این کشور مشخص باشد . افرادی که  بتوانند رزومه خوبی داشته باشند و ترجیحا در قبرس شمالی سابقه کاری داشته باشند و  به زبان ترکی استانبولی و انگلیسی مسلط باشند از امتیاز خوبی برای یافتن کار برخوردارند و می‌توانند در کشور قبرس شمالی به رشد خوبی دست یابند.

Northern Cyprus Labor Migration 2022

جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید

تماس با ما

یک اصل بسیار مهم این است که کار در کشور قبرس شمالی می تواند با حقوق پایه در ابتدا همراه باشد اما اینطور که شواهد نشان می‌دهد کشور قبرس شمالی یک کشور با پتانسیل بالا است و با تلاش می‌توانید فضای رشد بهتری را فراهم سازید. حداقل دستمزد و حقوق برای این افراد حدود 6.090 لیر ترکیه اعلام شد است این در حالی است که حقوق مدیران اجرایی در کشور قبرس شمالی به 20.000 لیر نیز ارتقا می یابد.

 مقالات پیشنهادی: سرمایه گذاری در قبرس شمالی ، خرید ملک در قبرس شمالی ،خرید خانه در خارج از کشور

افرادی که در کشور قبرس شمالی تحصیل می‌کنند اجاره کار پاره وقت خواهند داشت . نکته مهم دیگر این است که با داشتن .ویزای کار در قبرس شمالی  تعداد سال ها و زمان صرف شده برای درخواست اقامت دائم کمتر می‌شود.

یکی از مهم ترین شاخص هایی که متقاضیان مهاجرت به هر کشوری باید از آن اطلاع داشته باشند نرخ بیکاری کشور مورد نظر است، به خصوص اگر افراد قصد مهاجرت از طریق کار را داشته باشند. برای مهاجرت از طریق کار در قبرس باید به نرخ بیکاری قبرس توجه داشته باشیم. نرخ بیکاری یک کشور نشان دهنده آن است که متقاضی در آن کشور چه مقدار شانس برای یافتن کار مورد نظر خود دارد. طبیعی است که هر چه این نرخ پایین تر باشد شانس فرد برای پیدا کردن کار بیشتر است و در واقع یعنی کشوری که نرخ بیکاری پایینی دارد توانسته برای افراد زیادی کار مناسب تهیه نماید در نتیجه شانس متقاضی نیز برای پیدا کردن کار مناسب بیشتر است. نرخ بیکاری کشور قبرس در سال 2002 کمترین میزان خود یعنی %3 را داشته و در سال 2013 بیشترین نرخ بیکاری در کشور قبرس یعنی 16% بوده است اما این نرخ کم کم کاهش یافته و در حال حاضر به حدود 7.4 رسیده است هرچند نرخ بیکاری قبرس همچنان نسبت به کشورهایی چون آلمان یا اتریش زیاد است. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا با مقایسه نرخ بیکاری کشورها بهترین تصمیم را برای مهاجرت خود بگیرید.

Northern Cyprus Labor Migration 2022

یکی از مهم ترین موارد برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق کار در قبرس را دارند و حتماً باید آن ها را مد نظر قرار دهند این است که آیا تخصص و حرفه متقاضی جزو مشاغل مورد نیاز در آن کشور هست یا خیر. همه کشور ها در برخی از رشته ها و تخصص ها کمبود نیرو دارند و به همین دلیل سالانه لیست مشاغل مورد نیاز خود را به صورت رسمی منتشر می کنند و از مهاجرینی که رشته و تخصص آن ها جزو لیست منتشر شده است استقبال ویژه ای به عمل می آورند و از آن ها حمایت می کنند. از آنجایی که صنعت ساختمان سازی و توریست در قبرس شمالی جزو اصلی ترین صنعت ها است. مشاغل در این حوزه پرمخاطب تر هستند. اگر چه هر بیزینس جدید و رشته های حوزه ی اقتصادی، تجارت ، حسابداری ،رشته های مهندسی، کامپیوتر، دندانپزشک،دارو ساز، پرستار و IT  جزو مشاغل مورد نیاز هستند.

شرکت‌هایی که در کشور قبرس شمالی نیاز به نیروی کاری دارند اغلب شرکت‌های توریستی، سهامی، شرکت‌های تابعه و شاخه آن‌ها و شرکت‌های کسب و کار هستند.

هر یک از شرکت ها نیاز به مدیران اجرایی دارند که در هر شرکت حداقل 5 نفر واجد شرایط برای این پست خواهد بود.

مورد دوم کارکنان مدیریت میانی هستند که نقش کارکنان اجرایی را به عهده دارند.

Northern Cyprus Labor Migration 2022

نکته قابل توجه اینکه اتباع خارجی برای گرفتن ویزای کاری در قبرس شمالی نیاز به تاییدیه از طرف صاحب کار یا کارفرما دارند که هزینه های این ویزا در مواردی از طرف کارفرما و در مواردی از خود شخص گرفته می شود.

۱۰۰۰ یورو دپوزیت برای اقدام به گرفتن ویزای کار و همچنین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ لیر برای گرفتن برگه ی سلامت و انجام تست های مربوطه برای تکمیل مراحل ویزای کاری نیاز است.

لازم به ذکر است که مردم ایران و دیگر کشور های  جهان سوم می توانند از طریق ثبت شرکت نیز اقامت دریافت کنند.

پیشنهاد برای تعطیلات در قبرس 2023

  • در قبرس کجا برویم، چه بخوریم، چه بنوشیم؟

برای اینکه مهم ترین برنامه تعطیلات را به درستی انجام دهید، باید تعطیلات فوق العاده ای در قبرس داشته باشید. این کشور جزیره ای زیبا بقیه را به شما ارائه می دهد. ما در مورد یک بهشت ​​تعطیلات مسحور کننده صحبت می کنیم. بر این اساس، کشف برخی چیزها از قبل مفید است. شما می توانید از ترکیه بدون ویزا یا پاسپورت به قبرس بروید.

اول از همه، بلیط هواپیما خود را برای تعطیلات اقتصادی از قبل خریداری کنید. محل اقامت را از قبل حل کنید. اگر می خواهید یک تعطیلات آرام داشته باشید، گزینه های ویلایی عالی وجود دارد. حتما باید به فکر اجاره ویلا باشید. اگر برای تعطیلات به قبرس می روید، ما چند پیشنهاد برای شما داریم.

  1. قبرس یک کشور جزیره ای بسیار گرم است. بهترین زمان برای تعطیلات سپتامبر-اکتبر-آوریل-مه است.
  2. برای حمل و نقل اقتصادی تر، می توانید با کشتی به جزیره بروید.
  3. باید از قبل برای اسکان هماهنگ کنید. خانه اجاره ای برای اقامت مقرون به صرفه و راحت خواهد بود.
  4. راحت ترین و به صرفه ترین گزینه برای حمل و نقل، اجاره ماشین است (ترافیک از سمت چپ جریان دارد).
  5. برای اینکه زیاد خرج نکنید، مراقب زندگی شبانه و کلوپ های شبانه قبرس باشید.
  6. اگر تعطیلات قبرس خود را به تفریحات ساحلی و گشت و گذار (حداقل 5 روز) تقسیم کنید، راحت تر خواهید بود.
  7. برای محافظت در برابر آفتاب باید کلاه و ضد آفتاب داشته باشید. خورشید قبرس کاملا موثر است.

 

کجا برویم، در قبرس چه بخوریم و بنوشیم؟

در سرتاسر قبرس مکان هایی وجود دارد که می توانید اوقات خوبی را سپری کنید. نیکوزیا، ایسکله، گیرنه، فاماگوستا، کارپاز، لفکه، گوزلیورت شهرهایی هستند که حتما باید ببینید.

وقتی به قبرس رفتم؛

  • شنا در لانگ بیچ منحصر به فرد،
  • بدون بازدید از عمارت آبی،
  • لذت بردن از دریا در ساحل طلایی کارپاز قبرس،
  • قبل از رفتن به ساحل شگفت انگیز طبیعی آلاگادی،
  • اگر هوا خنک است، بدون نوشیدن زیوانیا،
  • بدون تور در Famagusta Kaleici،
  • بدون چشیدن طعم هالومی و قهوه در قبرس،
  • بدون خوردن کباب هلو و کلفتیکو،
  • بازدید از قلعه Girne، صومعه Bellapais، شهر باستانی سالامیس،
  • بدون بازدید از ساخت و ساز مشاورین بدون مرز ترک نکنید.

اگر برای تعطیلات به قبرس می روید، می توانید ویلاهایی را در زیباترین مناطق تعطیلات قبرس با قیمت های بسیار مقرون به صرفه اجاره کنید. هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات خود، ابتدا باید کسب و کار اقامت را حل کنید. شما می توانید فرصت های املاک و مستغلات ساخت و ساز دووچ را برای اجاره خانه لوکس در قبرس با قیمتی مقرون به صرفه ارزیابی کنید. حتما باید نگاهی به این مقاله در مورد خانه های اجاره ای در قبرس بیندازید که ممکن است برای جیب شما مناسب باشد.

 

 بیشتربدانید: خرید ویلا در قبرس شمالیانواع اقامت در قبرس شمالی 2023تعطیلات در قبرس شمالی-مهاجرت کاری قبرس شمالی 2023

چگونه شهروند قبرس شویم؟ 2023

شهروندی قبرس از نظر آزادی سفر بسیار سودمند است. چندین راه مختلف برای تبدیل شدن به یک شهروند قبرسی وجود دارد. تابعیت قبرس را می توان از طریق ازدواج به دست آورد. کسانی که اصالتاً قبرسی هستند می توانند برای شهروندی درخواست دهند. تابعیت از طریق سرمایه گذاری امکان پذیرمی باشد..

افراد زیادی هستند که از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تابعیت خود را به دست می آورند. این فرصت را برای کسب شهروندی از طریق سرمایه گذاری تجاری و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد. کودکانی که والدین آنها شهروند قبرس هستند می توانند تابعیت دریافت کنند. نوزادانی که در قبرس متولد می شوند نیز حق شهروندی دارند. اگر اصالتاً قبرسی نیستید و نمی خواهید از طریق ازدواج شهروند شوید، بهترین راه سرمایه گذاری است. دولت قبرس تحت شرایط خاصی به سرمایه گذاران تابعیت می دهد.

 

مزایای شهروندی قبرس بودن

شهروندی قبرس بودن مزایای زیادی دارد. شهروندان قبرس، که اعضای مشترک المنافع بریتانیا هستند، فرصت های سفر بسیار بیشتری دارند. شهروندان قبرس؛

  • حق سفر آزادانه، اقامت، تحصیل و کار در 28 کشور اتحادیه اروپا و سوئیس، نروژ، ایسلند، لیختن اشتاین را داشته باشید.
  • کشورهای عضو اتحادیه اروپا حق حرکت آزاد خدمات، سرمایه و کالا را دارند.
  • آنها می توانند بدون ویزا به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنند.
  • شهروندان مجبور نیستند در قبرس اقامت داشته باشند.
  • می تواند از معافیت های مالیاتی و تسهیلات در سراسر جهان بهره مند شود.
  • کسانی که تابعیت دارند، اجازه اقامت دائم در قبرس را نیز دارند.
  • در هنگام معامله، مزایا و امتیازات زیادی به دست می آید.
  • هنگام خرید ملک و وسایل نقلیه، امکانات رفاهی فراهم می شود.

 

چگونه با سرمایه گذاری در قبرس شهروندی دریافت کنیم؟

دولت قبرس تحت شرایط خاصی به سرمایه گذاران خارجی تابعیت می دهد. اخذ تابعیت با سرمایه گذاری 2.0 میلیون یورو می تواند در املاک سرمایه گذاری شود. یا سرمایه گذاری 2.5 میلیون یورویی ممکن است در حوزه دریایی و سایر مناطق تجاری ترجیح داده شود.

سرمایه گذاری ها توسط دولت ارزیابی می شود و حق شهروندی به صاحب سرمایه گذاری داده می شود. سرمایه گذاری در املاک سرمایه گذاری است که هم سودآور است و هم شهروندی را فراهم می کند. شما می توانید با خرید و اجاره خانه در قبرس درآمد کسب کنید. همچنین می توانید این مقاله در مورد درآمد اجاره در قبرس را مطالعه کنید.

شما همچنین می توانید شهروند اتحادیه اروپا باشید. برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس، باید از کارشناسان قابل اعتماد پشتیبانی دریافت کنید. شرکت مشاورین بدون مرز شرکتی است که می توانید در فرصت های املاک و مستغلات قبرس به آن اعتماد کنید.

 

(در مقاله های بعدی در این خصوص توضیح خواهیم داد) برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین بدون مرز در تماس باشید.

m/مهاجرت کاری قبرس شمالی 2023